Тестування

Впровадження нових технологій як у галузі моторизації, так і в області промисловості, є фактором, що вимагає у виробників мастильних матеріалів розвитку продуктів, які відповідають найвищим вимогам до якості.

Виходячи з постійних загострень законоположень, що регулюють викиди шкідливих речовин в атмосферу автомобільними системами викиду відпрацьованих газів, технологічні зміни вводяться щорічно. У 2006 р. внаслідок введення стандартів токсичності вихлопних газів Euro 4, центри сертифікації якості масляних продуктів ACEA (Асоціація європейських виробників автомобілів) і API (Американського нафтового інституту) надали актуальні вимоги. ACEA ввела нові класи масел для дизельних або бензинових двигунів, оснащених каталізаторами і фільтруючими пристроями, що виконують вимоги стандартів Euro 4. Такі стандарти Euro 5 зобов’язують з 2009 р. API ввів новий, найвищий клас якості для моторних масел SM. Слідуючи новим класифікаціям ACEA і API, передові виробники автомобілів впроваджують нові специфікації.

У промисловості помітне зростання попиту на синтетичні, біодеградабельні оливи і автомобільні мастила, схвалені провідними виробниками машин і устаткування (Flender, Siemens, ZF, MAN, MB). Це стосується переважно до таких галузей, як енергетика, транспорт, металургійна і видобувна промисловості.

ORLEN OIL, згідно прийнятої стратегії, систематично консультує прогрес у роботі провідних у світі виробників добавок з області новітніх технологій моторних олив, що виконують вимоги нової європейської специфікації ACEA і головних виробників автомобілів в Європі, як, наприклад, Daimler, AG, MAN, Volkswagen, Renault . Співпраця з провідними світовими виробниками в добавок охоплює також основні та аплікаційні дослідження нових технологій промислових олив і мастил. У ході розробки технологій нових продуктів ORLEN OIL співпрацює з провідними в країні науково-дослідними центрами, в тому числі, з Інститутом Нафти і Газу в Кракові та Інститутом палива та відновлюваної енергії в Варшаві. Реалізація дослідницьких робіт та робіт над впровадженням здійснюється, насамперед, з метою виконання вимог споживача, виробника обладнання, потреб ринку, а також зобов’язаннями законів. Компанія дуже швидко реагує на зміни вимог, випускаючи нові продукти або шляхом вдосконалення тих, які вже в асортименті.