Блог

27.07.2018
Новини Instagram – eurostandart_lubricants

Друзі, настав час мастил. Будь-яка техніка, навіть електромобілі, потребують пластичних мастил. Змащувати потрібно підшипники, деталі підвіски і приводу, всі механізми, де це потрібно. Якщо уявити мастило під мікроскопом, ми побачимо структуру звичайної мочалки, наповненої оливою. Ось мочалка – це як раз загущувач для змащення, він може бути літієвий, кальцієвий або будь-який інший, в залежності від області застосування. Загущувач можна зробити більш м’яким або твердим, відповідно, і мастила будуть густіші або рідиші, більш тугоплавким-менш, липким до металів чи ні, стійким до води і пару, і багато іншого. Загущувач, як каркас будинку, який створюють в залежності від призначення мастила. Базова олива потрібна безпосередньо для змащування пар, коли мочалка (загущувач) стискається, з неї витікає вода, а в мастилі – олива. Далі якість мастила залежить від застосовуваного оливи, воно може бути синтетичним або мінеральним, з присадками або без, текучим або загущеним і багато іншого. Для кожної деталі мастило підбирається і розробляється індивідуально, десь можна обійтися простим літолом (простий загущувач + мінеральна олива), десь класом ЕP2 (загущувач + мінеральна олива + протизадирна присадка), а десь і синтетикою (високоякісний загущувач + синтетична олива + комплекс присадок). І все це відіб’ється на ціні, сенсу змащувати малонавантажені механізми дорогущою синтетикою немає – це як на Ferrari сміття вивозити. Також і при навантаженнях мінеральна олива витече і зіпсує механізм.

🔑 Команда фахівців EUROSTANDART завжди допоможе вибрати правильне мастило для конкретного випадку, і не дозволить переплатити за непотрібний Вам продукт або заощадити за рахунок втрати якості, Ваші механізми прослужать Вам довго і тихо.

10.07.2018
Новини Instagram – eurostandart_lubricants

У попередніх постах ми розглядали, моторні, трансмісійні, гідравлічні оливи а, також, тормозухи, рідини для АКПП і ГУР.

Цей пост ми присвятимо дуже цікавому продукту під назвою мультифункціональна олива. Ця олива, яка може застосовуватися практично у всіх агрегатах техніки – від мотора до заднього моста. Були створені вони для полегшення життя інженерам і механікам, а, точніше, для їх ліквідації)) А навіщо потрібен фахівець, якщо морочитися що і куди заливати, не потрібно. Одна бочка на всі випадки життя – цей клас оливи називається STOU (супер універсальна тракторна олива), може застосовуватися в ДВИГУНІ, коробці, гідравліці, редукторах і ще багато де … Але тенденція світової індустрії потихеньку відмовляється від оливи даного класу і переходить в клас простіше – він називається – UTTO (універсальна тракторна олива). І застосовується вона теж всюди, КРІМ ДВИГУНА. З огляду на специфіку роботи двигуна, там все по-іншому (перепади температур, розжарені деталі, контакт оливи з продуктами згоряння палива, з системою очищення вихлопних газів і ТД). Коротше, двигун – це зовсім інший організм і процеси, які там відбуваються, ніяк не схожі на всі інші, а в трансмісії гідравліці процеси ну не зовсім схожі, але хоча б близькі по температурним режимам і фізиці процесу, тому і олива можна уніфікувати для цих агрегатів. Як результат, мотору – моторна олива. В гідравліку і трансмісію – інше. Як фахівець, з упевненістю можу сказати, що пиріжка, з усіх боків з повидлом, не буває і, покращуючи певні властивості під гідравліку, ми ущемляємо властивості в трансмісії, і, навпаки, і це дуже швидко зрозуміли з двигуном, тому і відмовилися від єдиної оливи на всі агрегати. Мало того, для досягнення властивостей трансмісійної та гідравлічної оливи, туди потрібно покласти і гідравлічний, і трансмісійний пакет присадок, що сильно позначається на ціні такого продукту. У підсумку, у Вас, і олива на всі випадки життя, але і не так, як хотілося б ідеально (як чемодан без ручки), зате універсально і дорого. Про ефективність використання мультифункціональних олив можна сперечатися вічно, моя думка – кожному агрегату індивідуальних продукт, який для нього і розроблявся, а не щось схоже на нього, але це тільки моя думка.

🔑 Продукція EUROSTANDART має в своєму портфелі оливи класу UTTO і STOU, виходячи з вищесказаного, наші інженери максимально адаптували ці продукти під результат безвідмовної роботи техніки на довгі роки, з огляду на всі недоліки і переваги даних видів олив як таких.

02.07.2018
Новини Instagram – eurostandart_lubricants

Друзі, цей пост буде присвячений гідравлічним оливам. У звичному нам автомобілі оливи цього виду можна зустріти вкрай рідко, але вони до Вас ближче, ніж Ви думаєте. Область застосування цих олив дуже широка – від домкрата до екскаватора. Головне завдання гідравлічних олив чимось схожа з рідиною для автоматичних трансмісій і гальмівною рідиною, їх об’єднує головне завдання в передачі сили з одного місця в інше (гідравліка – це робоче тіло будь-якої гідравлічної системи), а ніяк не олива.

Принцип будь-якої гідравлічної системи заснований на фізичному властивості рідини – не стискатися. Дуже просто собі уявити принцип шприца (якщо заткнути носик, поршень НЕ натиснеш, а якщо до носика приробити інший поршень, то, натискаючи на перший, другий буде відсуватися рівно на стільки, на скільки Ви натиснули на перший – ось найпростіша гідравлічна система, все, що складніше, все одно живить саме цей принцип. В сучасних гідравлічних системах ще є бак для зберігання гідравлічної рідини (гідравліки), насос для створення потрібного зусилля, різноманітні клапана для регулювання потоків, і робочий орган, власне заради нього і проектувалась гідравлічна система, – це гідроциліндр (це той самий шприц який рухається туди-сюди і виконує потрібну роботу (рухає ковш, лапу, шток, все, що потрібно рухати). Насправді, якщо абстрагуватися від маркетингу і нав’язаних думок, гідравліка – це найпростіша олива, яке може бути, вона зможе працювати деякий час і на воді, і на будь-який інший рідині. Але, все ж, для коректної роботи потрібно застосовувати перевірені продукти, які спеціально розроблялися для цих цілей, тоді Ваша техніка буде працювати на вас а не Ви на неї.

Як і будь-яка інша, гідравлічна олива повинна володіти рядом обов’язкових властивостей, без яких вона оливою називатися не зможе:
👉 Антиокислювальні властивості (Стійкість оливи до окислення під впливом температури).
👉 Антипінних властивості (Зменшують тенденцію піноутворення).
👉 Вязкостно-температурні властивості (Визначають температурний діапазон експлуатації гідросистеми і впливають на вихідні характеристики гідроприводу)
👉 Фільтровану (Сприяє роботі системи в умовах підвищеної чистоти).
👉 Деемульгуючими властивості (Забезпечують відділення води).
👉 Антикорозійні властивостей (Перешкоджають утворенню корозії).

🔑 Асортимент TM «EUROSTANDART» багатий пропозицією гідравлічних олив будь-якої в’язкості і класифікації від арктичних до екваторіальних. Наші фахівці підберуть гідравліку конкретно під Ваші умови експлуатації, температурний режим техніки і навколишнього середовища, навіть під психоемоційний стан оператора (екскаваторника або бульдозериста).

22.06.2018
Новини Instagram – eurostandart_lubricants

Цей пост буде присвячений рідинам для автоматичних трансмісій і гідропідсилювачів – ATF (AUTOMATIC TRANSMISSION FLUID)
Рідина ця особлива в усіх відношеннях, хочеться її назвати маслом, але це не так. Її основне завдання зовсім не змащування. За допомогою цієї рідини (всередині автоматичної коробки) крутний момент передається на привідні колеса автомобіля. ATF повинна залишатися текучою при будь-яких умовах навколишнього середовища, інакше руху рідини не відбудеться і автомобіль не рушить, при цьому коробка може вийти з ладу. Також, вона повинна володіти і всіма змащувальними властивостями (про які ми говорили раніше). Якщо двигун або механічна трансмісія зможуть деякий час працювати без оливи або на низькоякісній оливі, то автоматична коробка без ATF – НІ, просто нікому будете обертати лопатки в АКПП.
DEXRON II, III – основні діючі в даний час специфікації рідин для автоматичних коробок передач фірми General Motors. Третій клас за якісними показниками перевершує другий, але можлива некоректна робота при переході з одного класу на інший.
Зазвичай ці рідини, подібно антифризу, підфарбовують в червоний або жовтий колір, для швидкого визначення течі агрегату і мінімізації можливості помилки при заливці, інакше поломка буде неминучою!
Також ця рідина за принципом того ж робочого тіла може застосовуватися в гідропідсилювачах керма, різноманітних механізмах підйому і т.д.
До вибору даного продукту потрібно підходити з особливою прискіпливістю, адже при помилці проблем не уникнути (це не звичайна олива, якщо потрапив на підробку можна промити, перебрати, долити якісної, швидко замінити і спасти механізм), проблеми можуть прийти дуже швидко і досить серйозні, вартість ремонту АКПП в більшості випадків можна порівняти з чвертю або навіть половиною вартості автомобіля. Так що тут, або до дилера, або оригінал через перевірених, і перевірену, або до фахівців.

🔑 Портфель продукції «EUROSTANDART» дозволить підібрати цю складну рідину для більшості випадків, а совість і рівень осмисленої відповідальності перевірених фахівців не дозволить сплутати або помилитися. Ваша АКПП прослужить Вам довгі роки і думати Вам залишиться тільки про вибір положення на селекторі в салоні.

15.06.2018
Новини Instagram – eurostandart_lubricants

Друзі, далі у нас за планом антифриз. Потрібен він для забезпечення оптимального температурного балансу, як влітку, так і взимку. На перший погляд, нічого особливого, раніше воду заливали і не парилися, а тут придумали щось і намагаються напарити, аби грошей заробити і, частково, це теж правда. Але, насправді, якщо в сучасному автомобілі знехтувати і залити влітку воду, а взимку, чого тільки ми не бачили, і солярку, і спирт, аби не замерзло, то Ваша машина довго не протягне. Але, що набагато більш серйозніше, народ бачить на полиці 3 банки за ціною 1 грн, 5 грн, 10 грн і 25 грн і купує за гривню, в надії, що це краще ніж вода, і через півроку – це улюблений клієнт на капіталку мотора. Вже краще воду заливати.
Якісний антифриз не може бути дуже дешевим, так як є складною хімічно збалансованої рідиною, в якій присадок не менше, ніж в висококласному моторному маслі. Більшість підозріло дешевих охолоджуючих рідин неминуче приведуть до раптового ремонту (Роз’їдає помпу, патрубки, радіатор, навіть гільзи). Не дозволяйте такій, на перший погляд, простенькій рідині зіпсувати Вам настрій і пристойно скоротити бюджет.
Команда наших фахівців розібралася в цьому питанні до молекул і створила продукт, який Вас не підведе, при цьому ціна приємно здивує.

🔑 Антифриз «EUROSTANDART» зігріває і охолоджує Ваш мотор подібно теплому покривалу взимку і морському бризу влітку.

08.06.2018
Новини Instagram – eurostandart_lubricants

Друзі, рухаємося далі за нашим списком, поговоримо про гальмівні рідини. Від цієї нехитрої рідини, в основному, залежать наші з Вами життя в екстрених ситуаціях. Тормозуха служить для передачі енергії від гальмівної педалі, яку тисне водій до гальмівного механізму (супорта). Здається, простіше простого, що з нею буде, і навіщо її, в принципі, змінювати, а, може, можна замість неї масло залити або антифриз, або омивач, що не замерзне ж)). Спробуємо розібратися, отже, гальмівна рідина повинна мати наступні життєво важливі властивості:
👉 МАТИ ВИСОКУ ТЕМПЕРАТУРУ КИПІННЯ
👉  не замерзати
👉 Бути нейтральної до металів і гумовим ущільнювачам.
З функціями 2 і 3, думаю, все зрозуміло, а ось з першою давайте докладніше. Гальмівні механізми при гальмуванні сильно нагріваються, якщо рідина буде мати низьку температуру кипіння, стикаючись з розпеченими деталями гальмівної системи, вона закипить, почне виділяти газ, а газ, як відомо, добре стискається, на відміну від рідин, що призведе до провалювання гальмівної педалі і відмови гальм.
Тому, клас якості гальмівної рідини визначають по температурі кипіння і, чим вище ця температура, тим сучасніша рідина.
На сьогоднішній день існує 4 основні класи, DOT 3, DOT 4, DOT 5, DOT 5.1.

УВАГА! DOT 5 – НЕ СУМІСНА З БУДЬ-ЯКІ ІНШІ РІДИНОЮ.

Класи 3,4,5.1 – в принципі, взаємозамінні, але спеціально змішувати їх теж не варто. Найбільш поширеною рідиною є клас DOT4.

ВАЖЛИВО: будь-яка гальмівна рідина схильна до вбирання вологи з атмосфери, чим більше вологи в рідині, тим менше її температура кипіння і тим вище ймовірність відмови гальм.
Слідкуйте за рівнем і регулярно міняйте цю рідину, бережіть себе і своїх близьких.

🔑 «EUROSTANDART» – не просто бренд, це люди які цінують Ваше життя.

05.06.2018

06.06.2018
Новини Instagram – eurostandart_lubricants

Як Ви вже здогадалися, цей пост ми присвятимо трансмісійним оливам.
З цим класом продуктів все набагато простіше, ніж з моторними. Головна мета трансмісійного масла – це, як раз, змащування шестерень в коробці передач або привідному мосту і будь-якому іншому редукторі + відведення тепла, інші функції (зниження шумності, мінімізація втрат на тертя і т.д.) – це вже результат застосування. Так як функцій набагато менше, то і продукт набагато простіше, відповідно, трансмісійні оливи коштують дешевше моторних (в більшості випадків). Але це не означає, що в коробку передач можна заливати що завгодно.
Наприклад, недосвідчені продавці можуть Вам рекомендувати, нібито, продукт вище класом – GL-5, замість зазначеного в сервісній книжці GL-4, а, насправді, це принципово різні оливи. У таких випадках найкраще порадитися з фахівцями, які не просто рекомендують, а підтверджують свої слова фактами. Детальніше розберемо в наступних постах.

🔑 Портфель продуктів «EUROSTANDART» завжди дозволить вибрати те, що потрібно покупцеві, а не продавцю.

05.06.2018
Новини Instagram – eurostandart_lubricants

Поки за вікном починається літо, було б добре, трішечки розібратися в класифікаціях мастильних матеріалів і ми, як досвідчені фахівці, постараємося Вам в цьому допомогти. Головне, не забувати, що в сучасному автомобілі, крім двигуна, є ще ряд цікавих місць, куди заправляються різноманітні рідини і оливи.
Почнемо:
👉 Моторні оливи – для двигуна.
👉 Трансмісійні оливи – для коробок передач (автомат чи механіка).
👉 Гальмівна рідина (саме вона приходить на допомогу в потрібний момент).
👉 Антифриз – охолоджує влітку і зігріває взимку.
👉 Рідина гідропідсилювача (допомагає керувати без напрягу)))
У наступних постах зупинимося більш детальніше, типу того, як вчора розбиралися з мотором.

🔑 Ви насолоджуєтеся поїздкою, «EUROSTANDART» робить її безпечною.

 

30.05.2018
Новини Instagram – eurostandart_lubricants

Друзі, більшість передбачає, що моторна олива потрібна, щоб змащувати, але це не зовсім так. Крім змащування, будь яка якісна моторна олива повинна відповідати 5-ти життєво важливими властивостями:
👉 зменшувати тертя між  деталями, знижуючи знос і запобігати задирам;
👉 ущільнювати зазори, в першу чергу, між деталями циліндро-поршневої групи, не допускаючи або зводячи до мінімуму прорив газів з камери згоряння;
👉 захищати деталі від корозії;
👉 відводити тепло від деталей двигуна;
👉 виносити продукти зносу і горіння з циліндрів, тим самим, перешкоджати утворенню відкладень на поверхнях двигуна.

☝Продукція TM «EUROSTANDART» завжди дбає про Вас і Ваші машини.

15.05.2018
Новини Instagram – eurostandart_lubricants

Продукція Eurostandart виготовлена з європейських базових олив, виготовлених на заводах Бельгії, Данії, Греції, Італії, Іспанії та Швеції, і новітніх пакетів присадок провідних світових виробників (Infenium, Lubrizol, Chevron).
Всі продукти виробляються за інноваційними технологіями та рецептурами, що дозволяє відповідати самим жорстким вимогам провідних виробників обладнання та техніки.
Досвід використання підкріплений численними результатами випробувань і відгуками.
Синергетичний ефект роботи всіх структур від лабораторій і виробництва до логістики дозволяє продукту Eurostandart бути доступним для найвимогливіших споживачів.